It's Friday!

 
God morgon!
 
 
Idag är det fredag! *Suprise!*  ;)
 
Fredagar är härliga tycker jag!
Då är det lite fest-helgstämning hemma hos oss redan på morgonen med kanske en extra god frukost och tända ljus!
 
 
Fredagar brukar vi skjutsa min stora flicka till skolan och sedan åka till öppna förskolan med de små, otroligt mysigt med mycket pyssel och annat, det är roligt för barnen att få träffa sina vänner.
Kul för mig att träffa andra mammor som också är hemma med sina barn, dricka en kopp kaffe och snicksnacka och leka, leka. leka!   :-)
 
 
 
 
 
När vi hämtat min stora flicka är det dags att köpa fredags-blommor och åka hem, leka, göra i ordning middag med tända ljus. Ibland åker vi till biblioteket efter skolan på fredagarm fikar och lånar böcker och filmer. Det är ett supertips om man har begränsad ekonomi, att  låna filmer på biblioteket är gratis iallafall i vår stad, toppen!
När jag jobbar och sjunger eller med andra uppdrag kan det ske vilken dag som helst i veckan, men fredagar är härliga hemma!
 
 
 
 
 
 
 
Fredagstacos och fredagsmys är vår melodi.
 
 
 
 
Ha en toppenbra fredag, och fånga dagen!
 
Lady Rosella
#1 - - Melanie:

Åh, det låter som en mysig fredag! Jag tror att barnen också tycker det är skönt med helg, lite extra mysigt, behöver inte vara mycket men det brukar vara uppskattat. Ha en skön fredag

Svar: Jag håller med! När jag var liten bjöd alltid min mamma på en kaka efter skolan, det var fredagsmys för oss, en liten sak men gjorde att det kändes speciellt! Kram och detsamma till dig
ladyrosella.blogg.se