Härlig söndag!

 
Så otroligt kul att så många tittar in här på bloggen trots att den är relativt ny! :)
Kommentera gärna om vad just Du vill läsa mer om!
 
Vilken solig och härlig söndag vi haft, vi har varit ute och lekt, barnen och jag tillsammans med
grannbarnen och vi har vattnat blommor i trädgården, myst och faktiskt varit på restaurang och ätit pizza.
 
Min man är bortrest så därför kan det vara skönt att gå ut och äta!
 
Vi körde en liten sväng på landet och tittade på hus, ängar och vackra platser.
Åh, det var så vackert när kvällssolen lyste över åkrarna och den begynnande våren.
Tänk, här uppe ligger det fortfarande fläckar av snö i skuggiga vrår, medan det växer små gula 
tussilagor på soliga platser. Det känns så mysigt.
 
Kvällen har spenderats med min äldsta dotter medan de andra barnen la sig lite tidigare för att sova.
Vi har spelat spel och tittat på film.
När alla barnen somnat tittade jag på Jill and Jessa counting on... från 19 kids and counting.
Jag älskar den serien, den handlar om en amerikansk väldigt kristen och konservativ familj som har 19 barn!
De har speciella regler gällande mycket men jag tycker att det verkar rätt underbart ändå! Intressant att se hur de tänker.  Jag har sett två av de äldra döttrarnas dating och bröllop, pappan skulle frågas och första kyssen skedde altså när de gifte sig, så annorlunda men ändå så häftigt tycker jag. De har ändå lärt känna varandra på djupet innan och verkar ha bra relationer och verkar vara lyckliga.
Så det är delvis vad jag har sett på ikväll.
 
Vad har Ni gjort? Hoppas Ni har haft en härlig hel och jag önskar Er en underbar vecka!
 
Kram